neděle 29. dubna 2012

Meruňka + CocaCola = Ovocné čočky

Vážení, rozhodl jsem se, že zde publikuji můj a mými přátely oblíbený alkoholický nápoj, který jsem do dnešní doby uchovával pouze ve své hlavě a ve svých chuťových pohárcích :) Není ani zase tolik o co stát, ale je dosti pravděpodobné, že si u některých z Vás vytvoří oblibu, stejně jako si ji vytvořil u známých, kterým jsem dal ochutnat.

Co budeme potřebovat?
  • 1) Meruňký destilát
  • 2) Kolový nápoj ( Coca-Cola nebo Pepsi - jiné nedoporučuji )

Jednoduché a geniální, jelikož právě tato směska nás zavede do krásných, mladých let, kdy jsme si místo pytlíčků od HARIBO sypali do dlaně ovocné čočky, nebo tzv. LIPO :)

Tuzemský rum s kolovým nápojem se stal v ČR jednoznačným hitem. Neznám nikoho, kdo by mi řekl, že tzv. rumkoládu nezná. Pokud si dobře vzpomínám a míchal jsem rodičům kuba-libre s kvalitního karibskýho rumu, tak se mi dostalo odpovědi "hmm, ale českej rum s kolou to není" :) Takže osobně si myslím, že druh těchto ryze českých "míchaných" nápojů má stále svoji partičku nadšenců a ani tnto receptík neurazí.

Vaše hodnocení a to, jak vám chutnalo, pčíběh s alkoholovými ovocnými čočkami, prostě cokoliv nezapoměnťe psát zde dole do komentářů a pokud máte nějaký návrh na recept nebo něco, dejte mi vědět, rád ho sám vyzkouším a klidně publikuji ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat