sobota 28. dubna 2012

Přivítejme korozivní vařečku

Dobrý den milý čtenáři, jak jste si nejspíš někteří z vás všimli, tak se korozivní vařečka stala mým druhým blogem hned po korozivní jitrnici ( korozivnijitrnice.blogspot.com ) ,kde se snažím psát články více osobní. Není dlouho co jsem uvažoval a založení nového blogu, ale toto rozhodnutí mi bohužel přerušoval impuls přerušujíc mou fantazii a ani bohovi jsem nedokázal vymvyslet, o čem by tento nový blog mohl pojednávat.

Rozhodnutí se dostavilo ráno při probouzení se do nového dne. Rozhodl jsem se totiž o tvorbu článků z odvětví gastronomie, v které se již nějaký ten pátek babrám. Budete zde moci najít mé oblíbené recepty, rady pro vaše restaurace, bary a také i nějaké příběhy,vtipy a rady do života ze světa pití a jídel.

Ano, receptů je na internetu požehaně, bohužel mě hodněkrát zaráží jejich kvalita a to i na "špičkových" kulinářských webech. Zkoušel jsem najít recept co mě minule vyděsil, pohužel ho nemohu najít. Kde nejmenovaný kuchař vařil "bleskové ďábelské špagety" s nakrájeným párkem, slaninou, kečupem a sojovou omáčkou. Může mi někdo vysvětlit, jakým způsobem může takový recept dostat nadprůměrné hodnocení a celkem chválivé komentáře? A fotka jídla? O tom nechtějte ani slyšet. Kam ta gastronomie spěje? Toto se stalo mým pohonem pro vytvoření tohoto blogu a já doufám, že místní recepty se vám budou líbit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat